Politica livrare

Jarvis

Politica livrare

 

Livrarea serviciilor se face astfel:

 

1.1 Pentru a cumpăra un anumit serviciu este nevoie sa aveti instalata aplicatia Jarvis.

1.2 Cumpărarea unui anumit serviciu se face accesând pagina de prezentare a fiecărui serviciu din aplicatie.

1.3 Beneficiati de 3 metode de a programa serviciul selectat, acestea fiind: “Standard”, “Planificat”, “Urgent”.

  • Standard – Prestatorul stabileste data si ora la care poate ajunge la dvs.
  • Planificat – Dvs. Selectati data si ora la care prestatorul doriti sa ajunga
  • Urgent – Prestatorul va veni cat mai repede posibil la dvs.

1.4 Prețul fiecărui serviciu este indicat pe pagina de prezentare a fiecărui serviciu din aplicatie. Pentru serviciile prestate/livrate, Vânzătorul/Prestatorul va emite factura fiscală pe care o va transmite prin intermediul poștei electronice către Cumpărător.

1.5 Livrarea serviciilor are loc la adresa completata de client.

1.6 Pentru prestările de servicii (curatenie, curatatorie, instalator, electrician, zugrav, etc.) activitățile se prestează in functie de metoda de livrare selectata(Standard, Planificat, Urgent). Cumpărătorul este îndreptățit să primească serviciile solicitate iar efectuarea plății și încasarea sumelor de bani în contul SC OCTAGON NETWORK SRL se va face dupa ce solicitarea este incheiata cu succes.